Pitäähän sitä tätäkin kokeilla, kun näistä blogeista niin paljon puhutaan!

Joka päivä joku kertoo minulle "kuulleensa" blogissa jonkin mielenkiintoisen jutun, nähneensä jonkin upean ohjeen, idean... täytyihän tänne nyt sitten itsekin tulla mukaan!

Olen siinä mielessä etuoikeutetussa asemassa, että jo työni puolesta olen käsitöiden kanssa tekemisissä puolet vuorokaudesta. Ideoita ja innostuneita ihmisiä näkee jatkuvasti, eikä uutuuksia tarvitse etsiä, vaan ne tuodaan minulle nenän eteen. Olen käsityöalan yrittäjä ja minulla on varsinainen käsityön sekatavarakauppa Varkaudessa. Mutta silti on aina ihana tavata ihmisiä, jotka ovat innostuneita ja täysin hurahtaneita johonkin käsityöhön tai askarteluun, siitä saa aina itsellekin uutta virtaa tälläisten ihmisten kanssa jutellessa! Ja kyllähän niitä uusia ideoita (ja ohjeita) parhaiten saa juuri ihmisilta, jotka oikeasti tekevät käsillään kaikenlaista.

Nyt täytyy paneutua hiukan tähän blogin tekoon, siis ulkoasun rakentamiseen ja muuhun sellaiseen. Saapa nähdä, miten tämä lähtee sujumaan, tietotekniikka kun ei ole vahvimpia puoliani... Mutta se saa odottaa huomiseen, sillä suosikkini, komisario Wallander setvii televisiossa ihmissuhteitaan ja siinä sivussa ratkaisee pari murhaa. Ja se minun on nähtävä!